Ostujuhend

OSTUJUHEND

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima püsikliendiks. Saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille abil kaup Teieni toimetada. Oma mobiiltelefoni numbri puhul on oluline, et see oleks number, millel Teid igapäevaselt kätte saab.

Tarneaadressiks palume märkida aadress, kuhu soovite, et kuller teie tellitud kaubad toob.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“. 

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“. 

1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
2. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
3. Toote eemaldamiseks Ostukorvist vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse Ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
4. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.
5. Kui Ostukorvis ilmub teade" Tooted, mis on *** ei ole hetkel saadaval", siis proovige vähendada ostukogust.


TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Kui olete registreerunud ning oma kasutajanime ja salasõnaga sisse loginud, siis on teie andmed juba eeltäidetud ning need tuleb vaid üle kontrollida ja vajadusel teha muudatused. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. Peale andmete sisestamist, palun kindlasti salvestada andmed enne transpordiviisi valimist.

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnuke“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Kuller või DPD pakipood. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada.
Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava sõnumi kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Lähemalt palume lugeda Transpordi info alt.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.

Valige makseviis. Tasuda on võimalik ülekandega või sooritada makse pangalinkide kaudu.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE ÜLEKANDEGA

1. Teie e-mailile saabuvad kohe peale tellimuse kinnitamist tellimuse number ning maksmisele kuuluv summa, samuti on kirjas meie pankade arveldusarve numbrid. Kindlasti märkige makse selgitusse tellimuse number või tähtedest koosnev tellimuse kood!
2. Kui teete makse mõnes muus pangas kui on G-PADi pangakonto makse sooritamisest koheselt meie süsteemi teadet ei saadeta ning sellisel juhul loetakse makse sooritatuks peale raha laekumist meie kontole. Nädalavahetusel pankadevahelist laekumist ei toimu.
3. Teie tellimus võetakse töösse pärast makse laekumist.
4. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 päeva. Tellimuse eest tähtajaks mittetasumisel tellimus tühistatakse.
5. Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

KAUBA KOHALE TOIMETAMINE

1. Tellimuse toimetab kohale kuller või väljastatakse kaup teile teie valitud DPD pakipoest. Vaadake täpsemalt kauba kohaletoimetamise kohta.

GARANTII JA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema rikkumata originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient.

Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

Garantii on 1 aasta (aku puhul 6 kuud). Garantiid saab pikendada täiendavalt 1 aastaks (akul 6 kuuks) tasudes selle eest eraldi. Garantii kehtib maksekinnituse ettenäitamisel.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

GPAD.EE @ 2017 | Turvalisuse tagab: veebikaitse.ee