• Welcome to the GPAD brand page!

  • 10S

    GPad 10S is fresh looking hoverboard ready to use. It has 10.5-inch wheels, which enable you to ride with it on any kind of terrain. Would it be a paved sideway or a pumpy trail in the forest, our new 10S can take them all.

    10S has an software update, which makes the riding more enjoyable and safe: it has a battery protection, overcharging- and temperature protection and also a maximum speed warning. Among the hoverboards, we call the 10S series a SUV, because its big wheels and ability to ride longer distances with a glance.

    Gallery

    Additional information

    Weight14.6 kg
    Charging time (h)2.5
    Battery TypeLi-ion
    Maximum Range (km)12
    Max Gradient (%)10
    Maximum Load (kg)120
    Rider Min. Weight (kg)25
    Tyre Size (inch)10
    Tyre Size (cm)25
    Tyre TypeSolid
    Driving WheelDual
    Motor Power (W)350
    Battery Voltage (V)36
    Battery Amps (A)4
    Battery Capacity (Wh)144
    Top Speed (km/h)12
    Charger Amperage (A)2
    ColorBlack, Carbonwhite, Comic, Flame, White
    Top Speed (limited, km/h)12
    Front BrakeElectronic
    Rear BrakeElectronic
    Front Lights2 LED bars
    Rear Lights2 LED bars
    Speed Levels2
    Dimensions Unfolded (cm)654 x 263 x 260
    Gross Weight (kg)11
    Net Weight (kg)14.6
    Remote ControlYes
    Bluetooth SpeakersYes
    AppNo
    Recommended From Age8
    Charger Voltage (V)42
    BrandGPad

    Variations

    From Critics and Users

    Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
    Liisa
    YE International
    Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
    Martin
    Tallinna Tehnikaülikool