• Welcome to the GPAD brand page!

  • 6X

    GPad 6X is based on the hugely popular 6S model, differentiating itself with stronger lights and new modern design. Learning to ride with it, is easy – just give few minutes and you are ready to go. 6.5 inch wheels give it a firm touch when riding on smooth grounds. This model suits really well with indoor riding. Although its a bit smaller than the 8 inch and 10 inch versions, it still handles most of the rough conditions.

    Gallery

    Additional information

    Weight 10 kg
    Charging time (h) 2.5
    Battery Type Li-ion
    Maximum Range (km) 12
    Max Gradient (%) 10
    Maximum Load (kg) 120
    Rider Min. Weight (kg) 25
    Tyre Size (inch) 6.5
    Tyre Size (cm) 16
    Tyre Type Solid
    Driving Wheel Dual
    Motor Power (W) 350
    Battery Voltage (V) 36
    Battery Amps (A) 4
    Battery Capacity (Wh) 144
    Top Speed (km/h) 12
    Charger Amperage (A) 2
    ColorBlue, Red, White
    Top Speed (limited, km/h)12
    Front BrakeElectronic
    Rear BrakeElectronic
    Front Lights2 LED bars
    Rear LightsNo
    Speed Levels2
    Dimensions Unfolded (cm)584 x 186 x 178
    Gross Weight (kg)12.2
    Net Weight (kg)10
    Remote ControlYes
    Bluetooth SpeakersYes
    AppNo
    Recommended From Age8
    Charger Voltage (V)42
    BrandGPad

    Variations

    From Critics and Users

    Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
    Liisa
    YE International
    Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
    Martin
    Tallinna Tehnikaülikool