• Welcome to the GPAD brand page!

  • 8S

    8S is a model with medium sized 8 inch wheels that give you a much better riding experience. Its a perfect model for riding in both indoor and outdoor conditions.

    GPad 8s has a bit different design and its no doubt, that its a eye-catcher hoverboard. Anyone planning to go outdoors with it, will find this series super comfortable. 8-inch wheels can handle bumpy roads and the higher standing platform gives you a better riding experience.

    Gallery

    Additional information

    Weight13 kg
    Charging time (h)2.53
    Battery TypeLi-ion
    Maximum Range (km)12
    Max Gradient (%)10
    Maximum Load (kg)120
    Rider Min. Weight (kg)25
    Tyre Size (inch)8
    Tyre Size (cm)20
    Tyre TypeSolid
    Driving WheelDual
    Motor Power (W)350
    Battery Voltage (V)36
    Battery Amps (A)4.4
    Battery Capacity (Wh)144
    Top Speed (km/h)12
    Charger Amperage (A)2
    ColorBlack, Blue, Grey, Purple, Red, White
    Top Speed (limited, km/h)12
    Front BrakeElectronic
    Rear BrakeElectronic
    Front LightsNo
    Rear LightsNo
    Speed Levels2
    Dimensions Unfolded (cm)590 x 220 x 216
    Gross Weight (kg)11
    Net Weight (kg)13
    Remote ControlYes
    Bluetooth SpeakersYes
    AppNo
    Recommended From Age8
    Charger Voltage (V)42
    BrandGPad

    Variations

    From Critics and Users

    Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
    Liisa
    YE International
    Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
    Martin
    Tallinna Tehnikaülikool