Joyride Max

Pole midagi lihtsamat ning sujuvamat, kui sõit meie lemmik elektrilise tõukeratta – Joyridega. Tegu on väliselt tagasihoidliku e-tõukerattaga mis seesmiselt aga peidab endas palju rohkemat, kui samas hinnaklassis olevad tõukerattad. Tänu oma 10“ CST rehvidele ning laiale platvormile, kus ka kõrvuti jalgadel seismine probleemiks ei ole, on nii kiirel, kui ka aeglasel tempol sõitmine Joyridega väga sujuv. Pehmust annavad juurde esimene amort ning õhkkummid, mis toimivad konarlikul pinnal suurepäraselt lisa vedrustusena. Ohutuse eest hoolitsevad eesmine ja tagumine LED tuli ning ka pidurituled annavad kiirendusest või peatumisest teistele liiklejatele juba kaugelt teada!

Joyride on kokkupakitav elektritõukeratas. Tõstke see kas autosse või võtke kaasa ühistransporti, Joyride jaoks pole see probleemiks. Ruumi kokkuhoidmiseks on Joyride leksu käepidemed ka kokkuvolditavad. Kui peaks huvi olema aga kitsama lenksu vastu, on võimalus Joyride kokkupandavate käepidemetega lenks vahetada ka fikseeritud lenksu vastu. Viimane on mõeldud olema stabiilsem ka suurema läbisõidu puhul. Lisaks on mõlemate lenksude kõrgused reguleeritavad.

 

Joyride mudelid on loodud pikkadeks sõitudeks linnas, pargis või ka raskemal pinnasel. Olenevalt mudelist on masin varustatud kas 10Ah, 13Ah või 17.5Ah akuga. Kui väikseim aku (36V,10Ah) viib sõitja kuni 30km kaugusele, siis suurima aku (48V,17.5Ah) läbisõit ulatub lausa 50km juurde. Aku suurusest sõltumata on masinate tippkiirused 35km/h ning ka tõusud pole ei 350W (Joyride Eco) ega ka 500W(Joyride, Joyride Max) mootori jaoks probleemideks.

Joyride mudelitele on võimalik paigladada ka erinevaid lisasid: fikseeritud lenks, telefonihoidja, tagumine pakiraam, korv, lisatuled. Lisaks on õige kinnituse puhul Joyride võimeline vedama isegi järelkäru.

Joyride on suurepärane elektritõukeratas tervele perele! Sõites GPad Joyride elektritõukerattaga, soovitame kanda kiivrit.

Galerii

Tehnilised andmed

Kaal17.5 kg
USBJah
Mootori võimsus (W)500
Vedav RatasÜksvedu
Tippkiirus (km/h)35
Tippkiirus (piiratud, km/h)25
Aku pinge (V)48
Aku voolutugevus (A)17.5
Aku mahutavus (Wh)840
PüsikiirusehoidjaYes
Aku TüüpLi-ion
Laadija voolutugevus (A)3
VärvMust, Valge
Sõidukaugus (km)55
Tõusunurk (%)15
Kandevõime (kg)120
Rehvi suurus (tolli)10
Rehvi suurus (cm)25.4
Laadija pinge (V)54.6

 

Lenksu max. kõrgus (cm)1260
Netokaal (kg)17.5
DispleiJah
Kiiruseastmeid3
Laadimisaeg (h)6
Kohalt StartJah
Mõõdud (kokkupakitult, mm)1070 x 190 x 400
Mõõdud (sõiduvalmis, mm)1150 x 550 x 1260
Gross Weight (kg)21
Esituled1 LED tuli
TagatuledJah
Soovituslik miinimumvanus14
EsivedrustusJah
Rehvi TüüpÕhkrehv
TagapidurKetaspidur
EsipidurKetaspidur
Kokkuvolditav käepideJah
Lenksu min. kõrgus (cm)960
BrändGPad

Variatsioonid

Klientide tagasiside

Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
Liisa
YE International
Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
Martin
Tallinna Tehnikaülikool