KKK

Meie tehtud uuringu põhjal peavad inimesed kõige olulisemaks sõiduulatust, turvalisust ja vastupidavust. Mehed kipuvad eelistama rohkem kiirust ja naised turvalisust. Samuti mainiti ratta suurust, kaalu, stabiilsust, kokkupakkimise kergust, sõidumugavust, kiirendust ja laadimisaega. Viimase kilomeetri seisukohalt ka kergus ja kokkupakkimise lihtsus on tähtsad omadused (Lite, Svan ja Joyride mudelid). Pikkadel ja mudastel sõitudel mängivad suurt rolli jällegi rataste suurus, sõiduulatus, vedrustus ja kiirus (Storm, F3 Max).

Kaalupiirangu seadmisel võetakse arvesse tõukeratta mehaanilist ja elektroonilist võimekust. Kergemate tõukerataste (Lite) puhul kandevõime piir on 80kg, Svani ja Joyride’I puhul 120kg. Powertõukside puhul võib piir olla lausa 130kg, kuid see sõltub tõukerattast. Kasutaja peab mõistma, kuidas raskem koorem mõjutab tõukeratta võimsust ja vastupidavust ka siis, kui koormus on lubatu piirides.

Gpadi tõukerattad ei ole veekindlad. Need on IP54 (kontrollige igat mudelit eraldi)GPad scooters are not waterproof. They are IP54 standarditele vastavad (please further check each model separately), mis tähendab, et tolm ei kahjusta tõuksi sees olevat elektroonikat. Tõukeratas peab vastu vertikaalselt langevatele veetilkadele piiratud (10-15min) aja.
Vee või veejugadega pesemine pole lubatud. Vähene vihm, mis ei kasta tõukeratast märjaks, ei peaks tõukeratast kahjustama. Veekogudest või vihmaveega üleujutatud kõnniteest läbi sõitmine ei ole lubatud. Järelmüük kontrollib alati seestpoolt leiduvaid veekahjustuste kleebiseid. Veekahjustused tühistavad garantii.

Kindlasti! Iga tõukeratta omanik peaks oma tõukeratta eest hoolt kandma. S Sõltuvalt sõidustiilist ja muudest asjaoludest võib lahtiste kruvide ja muude lahtiste juppide kinnitamine olla vajalik kohe pärast esimest 50-100 kilomeetrit. Sama kehtib ka rehvirõhu kohta. Pidurid, rattad, kokkupakkimise mehhanism ja lenks vajavad tähelepanu iga 200–300 km järel. Sõidueelne pidurite, tulede ja kere kontrollimine on tungivalt soovitatav. Väike hooldus õigel ajal võib päästa paljudest probleemidest. Kui tee-see-ise hooldus pole võimalik, aitavad müügijärgsed partnerid hea meelega. Brakes, wheels, folding mechanism and handle-bar need attention after every 200-300 kms. Pre-ride checks of brakes, lights and the integrity of the body are strongly recommended. Small maintenance in the right time can save from many problems. If DIY maintenance is not an option, after-sales partners are happy to help.

Jah, miks ka mitte! Siiski on mõned asjad, mis seda raskendavad, nagu näiteks kaal ja ratta sees olevad mootorid. Mida väiksem ja kergem tõukeratas on, seda rohkem ta kasutamine sarnaneb tavalise tõukeratta kasutamisele. Suured ja rasked tõuksid kõrge platvormi ja kahe mootoriga, pakuvad üsna suure väljakutse. Meie kogemuse põhjal on Svani ja Joyride’i üsna kerge kasutada tavalise tõukerattana.

Enamikel elektrilistel tõukeratastel on selle kohta kasutusjuhendis sisalduv üksikasjalik teave. Kiiruse sätted asuvad tavaliselt mõne spetsiaalse nupu all ekraanil ja valida saab suvandid 1-2-3. Enamike mudelite jaoks on olemas P-seaded, mida saab ekraanilt reguleerida. Nende hulgas näiteks püsikiiruse reguleerimine, stardikäivitus või nullkäivitus ja elektroonilise pidurdamise intensiivsus.

Igal tõukerattal on kaasas laadija. Sõltuvalt aku mahust võtab laadimine aega 3–14 tundi. Laadimisaega on lihtne hinnata, jagades aku suuruse ampertundides tundides laadija amperidega.
GPad soovitab tungivalt mitte jätta tõukeratta laadimist järelevalveta. Tõukeratas on elektriseade ja aku kasutamisel võib tekkida probleeme varasemate kasutamisharjumuste või mõne muu probleemi tõttu. Laadimine toimub siis, kui laadija märgutuli on punane ja lõpeb, kui tuli on roheline. Alati asetage laadija kork tagasi.

Nagu kõiki muid elektriseadmeid, hoidke seda toatemperatuuril või madalamal, kuid siiski üle 10 kraadi, kuivas kohas, päikese, tule, vedelike ja lõhkeainete eest kaitstult. Pikaaegsel hoiustamisel veenduge, et aku oleks 50–70% täis. Laadige vajadusel iga 2-3 kuu tagant.