Storm

Pikk ja lai platvorm, suur rataste teljevahe ning lai lenks teevad Stormiga sõitmise mugavaks igale julgemale tõukeratta huvilisele. Kahe ratta vedu ning võimsad 1000W mootorid annavad võimekuse läbida ka raskemaid teeolusi ilma suuremate probleemideta. Storm on varustatud reguleeritavate esi- ja taguamortidega, mida saab vastavalt oma soovile kas jäigemaks või pehmemaks keerata. Antud mudel Storm on varustatud ka suurema (18Ah) akuga, mille läbisõidu võimekus jääb olenevalt sõitjast ligi 55km juurde.

GPad Storm on sobilik mudel just neile, kes otsivad elektrilistest tõukeratastest midagi enamat, kui vaikset kulgemist sildedal asfaldil.

Sõites elektrilise tõukerattaga, soovitame kanda kiivrit!

Galerii

Tehnilised andmed

Kaal35 kg
Netokaal (kg)35
Mootori võimsus (W)1000
Rehvi suurus (tolli)10
Rehvi suurus (cm)25.4
Rehvi TüüpÕhkrehv
Tippkiirus (km/h)65
Laadimisaeg (h)11
Tippkiirus (piiratud, km/h)65
TagapidurKetaspidur
Aku pinge (V)52
Aku mahutavus (Wh)946
Aku TüüpLi-ion
Laadija pinge (V)58.8
Laadija voolutugevus (A)2
Soovituslik miinimumvanus14
Sõidukaugus (km)55
Tõusunurk (%)20
Kandevõime (kg)120
Aku voolutugevus (A)18.2
TagavedrustusJah
Kokkuvolditav käepideEi
Lenksu min. kõrgus (cm)100
Lenksu max. kõrgus (cm)100
Esituled2 LED tuld
Tagatuled2 LED tuld
Kiiruseastmeid3
Vedav RatasKaksikvedu
EsivedrustusJah
Mõõdud (kokkupakitult, mm)1270 x 660 x 1270
Gross Weight (kg)38
Bluetooth Kõlaridei
USBJah
DispleiJah
ÄppEi
Mõõdud (sõiduvalmis, mm)1270 x 660 x 440
Peak Power (W)3600
Kohalt StartJah
EsipidurKetaspidur
BrändGPad

Variatsioonid

Klientide tagasiside

Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
Liisa
YE International
Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
Martin
Tallinna Tehnikaülikool