• Welcome to the GPAD brand page!

  • Ninja

    GPad Ninja is an electric skateboard for children. Ninja is ideal for children, who want to become familiar with electric skateboards. This little fellow has a top speed of 15 km/h, which makes it perfectly safe for children learning how to ride a skateboard. Because of its smaller battery and motors, it is also lighter than all the other electric skateboards.

    The skateboard comes with a remote control, which lets you choose between three speed settings, reverse and forward, gas and brake.

    When riding GPad electric skateboard, please wear protective gear and helmet!

    Gallery

    Additional information

    Weight3.8 kg
    Net Weight (kg)3.8
    Top Speed (km/h)20
    Maximum Range (km)8
    Max Gradient (%)10
    Maximum Load (kg)80
    Tyre Size (inch)2.8
    Tyre Size (cm)7.2
    Tyre TypeSolid
    Driving WheelSingle
    Motor Power (W)150
    Battery Voltage (V)24
    Battery Amps (A)2.2
    Battery Capacity (Wh)52.8
    Battery TypeLi-ion
    Charger Voltage (V)29.4
    Charger Amperage (A)1.5
    Charging time (h)2
    Rear BrakeElectronic
    Speed Levels3
    Start-From-ZeroYes
    Dimensions Unfolded (cm)706 x 220 x 147
    Remote ControlYes
    Recommended From Age14
    Top Speed (limited, km/h)20
    BrandGPad

    Variations

    From Critics and Users

    Svan on stiilipuhas, kerge, kompaktne ning ülilihtne kasutada – gaas pidur ja ega seal rohkem polegi. Ahjaa, ekraan kiiruse ja aku näitajatega on ka ning äpp :). Käe otsas kaasavõtmiseks on ta kerge ja kompaktne, sobib hästi ka naisterahvale. Linnas liikumiseks on see väga mugav elektritõuks.
    Liisa
    YE International
    Kuna olen VÄGA palju kokku puutunud Ninebot ES4-dega, siis võrdlen GPad Svan MAXi sellega: Svanil on hea kaalujaotus – nii sisemine kui ka välimine aku asuvad madalal, mis tagab madala raskuskeskme ning seeläbi parema manööverdavuse ja sõidumugavuse. Täiskumm kärgrehvid väiksema velje peal – sellel on suur sõidumugavuse ning põrutamisvastane eelis ES4-ga võrreldes, millel on väga õhuke täiskummrehv. Kärgrehv käitub nö. lisa-amortisaatorina. Lihtne ja mugav kokkuvoltimis mehhanism – tänu heale juhtraua kujule (õhuke disain) on seda ratast väga mugav kaasas kanda, ES4 juhtraud on suhteliselt jäme ja lisaaku on täpselt keskel, pole kätt mitte kuskil hoida.
    Martin
    Tallinna Tehnikaülikool